نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه تفاوتی بین پروژکتور سربار و دیتا پروژکتور وجود دارد؟

چه برای امرار معاش سخنرانی کنید یا فقط در سمینارها در آن شرکت کنید، احتمالاً ساعت ها با اسلایدها و سناریوهای دیجیتالی، شفافیت های پروژکتور هوایی و نقاط گلوله روبرو شده اید. پروژکتورهای سقفی ممکن است نشان دهنده فناوری آنالوگ مدرسه قدیمی باشد، اما خواهر و برادر جدیدتر پروژکتور داده آنها هنوز آنها را از هر اتاق کنفرانس بیرون نیاورده است. اینکه کدام یک از این دستگاه ها نیاز یا انتخاب کنید به آنچه برای تولید و ارائه نیاز دارید بستگی دارد، اما تفاوت آنها بیش از عمیق بودن پرونده است.

خروجی

تفاوت پروژکتور سرباز و دیتا پروژکتور پروژکتورهای سقفی از طریق ورق های پلاستیکی شفاف نور درخشانی را تابانده اند. منبع نور زیر سکوی روشن قرار می گیرد که شفافیت شما روی آن قرار دارد. برای نشان دادن مواد تولید شده توسط رایانه بر روی یک پروژکتور هوایی، باید متن، گرافیک و سایر اطلاعات را روی فیلم شفافیت چاپ کنید، که به اشکال مناسب برای استفاده در دستگاه های کپی، چاپگرهای لیزری و جوهر افشان است.

پروژکتورهای داده برای نمایش پرونده های رسانه ای، صفحات وب سایت، اسلایدهای دیجیتال از یک برنامه ارائه و هر ماده ای که می توانید در صفحه رایانه مشاهده کنید، به رایانه متصل می شوند. خروجی آنها مستقیماً از نرم افزاری است که برای تهیه و مشاهده پرونده های خود استفاده می کنید.

چراغ

پروژکتورهای سقفی از لامپهای رشته ای، هالوژن یا فلورسنت استفاده می کنند که بین تقریباً 2000 ساعت و 6000 لومن را برای تقریباً 75 ساعت استفاده، تا سه برابر روشنایی و 10 درصد از طول عمر لامپ خانگی 100 وات خاموش می کنند. فن که گرمای تولید شده توسط این لامپ ها را پخش می کند، به عنوان تنها قسمت متحرک در یک پروژکتور هوایی عمل می کند. پروژکتورهای رایانه معمولاً از لامپ های بخار جیوه که در لوله کوارتز قرار دارند استفاده می کنند. میزان روشنایی آنها با دامنه مقادیر روشنایی تولید شده توسط پروژکتورهای هوایی مطابقت دارد، اما لامپ های آنها می توانند 1000 تا 2000 ساعت کار کنند. پروژکتورهای دیجیتال قدیمی از لامپ های هالوژن با طول عمر تقریباً قابل مقایسه با پروژکتورهای بالای سر استفاده می کنند.

این را ببینید  راه های افزایش طول عمر لامپ های پروژکتور

برپایی

تفاوت پروژکتور سرباز و دیتا پروژکتور آماده سازی یک پروژکتور هوایی برای استفاده به چهار مرحله نیاز دارد: دستگاه را روی یک سطح مناسب و محکم قرار دهید، آن را به یک پریز برق وصل کنید، صفحه طرح ریزی را آماده کرده و دستگاه را روشن کنید. تنظیم دیتا پروژکتور به کار بیشتر و تجهیزات بیشتری نیاز دارد. هنگامی که دستگاه را روی میز طرح قرار دادید، باید آن را به کامپیوتر با کابل VGA، DVI یا USB متصل کنید، برای پشتیبانی از فایل های صوتی یا موسیقی متن محتوای ویدیویی، یک کابل صوتی اضافه کنید.

پس از برقراری ارتباط، پروژکتور را برای نمایش داده های دریافتی از رایانه تنظیم می کنید، فقط پس از اتمام اتصال داده و گرم کردن پروژکتور، سیستم را راه اندازی می کنید. پروژکتورهای پیکو پروژکتور جدید و کوچکتر، داده ها را مستقیماً از طریق دوربین های دیجیتال، دستگاه های همراه و درایوهای فلش می پذیرند و از این طریق دیگر نیازی به اتصال به کامپیوتر نیستند، اما اقلیت دستگاه های نمایش داده را تشکیل می دهند.

هزینه ها

تفاوت پروژکتور سرباز و دیتا پروژکتور قیمت یک دیتا پروژکتور از ژوئیه سال 2013 می تواند بین دو تا 10 برابر بیشتر از یک پروژکتور هوایی باشد. قیمت لامپ نیز از قیمت تجهیزات پروجکشن آنالوگ بیشتر است، برای لامپ بخار جیوه 300 دلار یا برای قدیمی ترها بین 75 تا 100 دلار می باشد فناوری هالوژن. طول عمر بیشتر به این معنی است که لامپ های دیتا پروژکتور هزینه کمتری در ساعت کار نسبت به لامپ های پروژکتور سربار دارند. بیشترین میزان مصرف الکتریکی مرتبط با این دستگاه ها از انرژی مورد نیاز منابع نور آنها پشتیبانی می کند.

این را ببینید  OEM در مقابل لامپ پروژکتور عمومی

OEM در مقابل لامپ پروژکتور عمومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هشت =