نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت خاموش نشدن پروژکتور اپسون اپسون یک اتفاق غیر معمول است. با این حال، در مواردی که این اتفاق می‌افتد، می‌تواند به دلیل یک سخت‌افزار خراب، یک لامپ نادرست نصب شده یا یک پیکربندی نرم‌افزاری ضعیف باشد. در حالی که تنها روشن نگه داشتن آن می تواند وسوسه انگیز باشد، خاموش کردن پروژکتور در زمانی که از آن استفاده نمی کنید یک حرکت هوشمندانه است زیرا عمر لامپ و در نتیجه پروژکتور شما را افزایش می دهد. بنابراین مهم است که به طور مداوم علت مشکل را شناسایی کرده و راه هایی برای رفع آن بیابید تا از آسیب دیدن پروژکتور خود جلوگیری کنید.

علت خاموش نشدن پروژکتور
علت خاموش نشدن پروژکتور

لامپ نادرست نصب شده

در علت خاموش نشدن پروژکتور اپسون اگر پروژکتور شما خاموش نمی شود، مهم نیست که چقدر در فشار دادن دکمه پاور مداوم هستید، دلیل احتمالی می تواند این باشد که لامپ به درستی نصب نشده است.

برای حل این مشکل، مجموعه لامپ را بررسی کنید و یا آن را به درستی جا دهید یا از یک متخصص این کار را بخواهید. ما به شدت توصیه می کنیم که یک حرفه ای داشته باشید، لامپ ها می توانند بسیار حساس باشند. یک حرکت اشتباه، و در نهایت مجبور می شوید لامپ یا حتی بدتر، کل پروژکتور را تعویض کنید.

مشکلات نرم افزار داخلی

در علت خاموش نشدن پروژکتور اپسون دلیل رایج دیگر خاموش نشدن پروژکتور اپسون شما، پیکربندی خراب یا به‌روزرسانی ناموفق میان‌افزار است. اینها مسائل کاملاً نرم افزاری هستند، بنابراین بهتر است پروژکتور را به سازنده برگردانید یا یک متخصص حرفه ای نگاهی بیندازید.

این را ببینید  دلایل انفجار لامپ پروژکتور

خرابی سخت افزار

در نهایت، خرابی سخت افزار ممکن است دلیل دیگری برای خودداری پروژکتور اپسون شما از خاموش شدن باشد. در این صورت ممکن است نیاز به تعویض سخت افزار معیوب داشته باشید. با این حال، نگاهی حرفه ای به آن داشته باشید، مگر اینکه شرایط گارانتی را نقض کنید.

اقدامات لازم برای رفع خاموش نشدن پروژکتور اپسون

قبل از تماس با سازنده، می توانید راه حل های سریع زیر را امتحان کنید:

فشار دادن دکمه

دکمه پاور روی کنترل یا خود پروژکتور را فشار دهید. پروژکتور باید یک صفحه تایید خاموش شدن را نمایش دهد. صفحه تایید دو گزینه را در اختیار شما قرار می دهد. اولین مورد این است که دکمه روشن/خاموش را دوباره به عنوان تاییدیه خاموش کردن پروژکتور فشار دهید.

گزینه دوم این است که در صورتی که نظر خود را تغییر داده اید و دیگر نمی خواهید پروژکتور خود را خاموش کنید، دکمه دیگری را فشار دهید. هنگامی که تأیید کردید که می خواهید پروژکتور خاموش شود، دو بار بوق می زند. سپس لامپ و نشانگر وضعیت خاموش می شوند.

خاموش کردن اجباری پروژکتور

در علت خاموش نشدن پروژکتور اپسون اگر گزینه قبلی ناموفق بود و هنوز نمی توانید پروژکتور اپسون خود را خاموش کنید، سعی کنید آن را مجبور کنید خاموش شود.

کشیدن دوشاخه برق

در علت خاموش نشدن پروژکتور اپسون در حالی که این فرآیند ممکن است اثرات نامطلوبی بر دستگاه شما نداشته باشد، آن را به عنوان آخرین گزینه موجود انجام دهید.

به لطف فناوری اپسون Instant off، لازم نیست چند دقیقه صبر کنید تا پروژکتور خود خنک شود. این بدان معنی است که می توانید بلافاصله پس از خاموش کردن پروژکتور خود را ذخیره کنید.

این را ببینید  نحوه استفاده از پروژکتورهای InFocus با پاورپوینت

با این حال، قبل از انتقال یا ذخیره پروژکتور اپسون خود، مطمئن شوید که نشانگر وضعیت خاموش است و نشانگر روشن/خاموش آبی است (اما چشمک نمی‌زند). تنها در این صورت است که می‌توانید سیم برق را جدا کنید.

بدانید: خرابی های رایج پروژکتور سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 8 =