نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

باز کردن قفل پروژکتور . هیچ کس نمی خواهد هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود در خانه، به طور تصادفی تنظیمات پروژکتور خود را تغییر دهد. حتی بیشتر از آن زمانی که آنها در محل کار یا مدرسه ارائه ارائه می کنند. قفل کردن پروژکتور Viewsonic می تواند از تغییر ناخودآگاه تنظیمات شما (و سایر تأثیرات خارجی) جلوگیری کند. این مقاله هر مرحله از قفل و باز کردن قفل پروژکتور Viewsonic را با استفاده از کنترل از راه دور یا پنل کنترل خواهد کرد.

باز کردن قفل پروژکتور
باز کردن قفل پروژکتور

نحوه باز کردن قفل پروژکتور Viewsonic

قفل کردن پروژکتور Viewsonic یک فرآیند بسیار ساده است. با این حال، ما همچنان شما را در هر مرحله راهنمایی می کنیم تا مطمئن شویم همه چیز به خوبی پیش می رود.

توجه: این فرآیند بسته به مدلی که دریافت می کنید متفاوت خواهد بود. با راهنمای کاربر خود مشورت کنید تا دریابید که این فرآیند دقیقا چگونه ممکن است برای شما کار کند.

با استفاده از کنترل پنل

هر پروژکتور دارای یک صفحه کنترل است که معمولاً در بالای دستگاه قرار می گیرد. در پروژکتور Viewsonic، کنترل پنل در گوشه سمت راست پایین قرار دارد و چیزی شبیه به این خواهد بود:

برای قفل کردن کلیدهای پانل، دکمه ▶ را به مدت سه ثانیه فشار دهید. یک پیام تأیید بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. برای ذخیره تغییرات خود، گزینه Yes را انتخاب کنید.

در اینجا روش دیگری وجود دارد که می توانید در مورد این فرآیند پیش بروید:

  • “menu” را در کنترل پنل خود فشار دهید و به “System” سپس “Panel Key Lock” بروید.
  • برای فعال کردن این ویژگی از کلیدهای جهت دار بالا/پایین استفاده کنید.
  • پس از آخرین مرحله، یک تأیید ظاهر می شود – برای ذخیره تغییرات خود، “Yes” و سپس “Enter” را فشار دهید.
این را ببینید  چگونه یک پروژکتور لیزری شکسته را تعمیر کنیم؟

شما می توانید همین کار را با استفاده از ریموت Viewsonic انجام دهید.

نحوه باز کردن قفل پروژکتور Viewsonic

وقتی پروژکتور Viewsonic را قفل می‌کنید، به همین شکل باقی می‌ماند – تا زمانی که قفل آن را با استفاده از کنترل پنل یا کنترل از راه دور باز کنید. حتی اگر آن را خاموش و سپس دوباره روشن کنید، کلیدهای پنل قفل خواهند ماند. بنابراین، سایر افرادی که بعد از شما از پروژکتور استفاده می کنند، ممکن است استفاده از دستگاه برایشان مشکل باشد. برای جلوگیری از این امر، باید قفل پروژکتور را قبل از خاموش کردن آن باز کنید. و در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

با استفاده از کنترل پنل

در باز کردن قفل پروژکتور برای آزاد کردن قفل کلید پانل روی پروژکتور، باید همان کاری را انجام دهید که هنگام قفل کردن آن انجام دادید. دکمه ▶ را به مدت سه ثانیه فشار دهید و رها کنید. پیامی که ظاهر می شود می گوید: “کلیدهای پنل باز هستند”. پس از ظاهر شدن آن، می توانید با استفاده از دکمه پاور یا کنترل از راه دور پروژکتور خود را خاموش کنید.

با استفاده از کنترل از راه دور

در همین حال، اگر می‌خواهید با استفاده از کنترل از راه دور، قفل کلید پانل را آزاد کنید، مراحل زیر را باید دنبال کنید: را فشار دهید؟ برای سه ثانیه روی ریموت خود فشار دهید و سپس رها کنید. همان پیام (“کلیدهای پانل باز است”) روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

همین کار را برای خاموش کردن پروژکتور خود انجام دهید: از کنترل از راه دور یا دکمه پاور روی پروژکتور استفاده کنید.

این را ببینید  تفاوت پروژکتور سرباز و دیتا پروژکتور

بدانید: نشانه های تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =