نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گرم کردن پروژکتورها . شما آماده شروع تماشای فیلم و بازی در پروژکتور خود هستید. با وعده تصاویر 100 اینچی روشن و غوطه ور، قابل درک است که بخواهید پروژکتور را روشن کنید و بلافاصله از آن استفاده کنید. با این حال، ممکن است لازم باشد چند ثانیه صبر کنید تا کامپوننت گرم شود، یا نه؟ پروژکتورها قبل از اینکه بتوانند تصاویر روشن و دقیقی تولید کنند، نیاز به گرم کردن دارند و همچنین به افزایش عمر لامپ کمک می کند. چند دلیل وجود دارد که چرا لامپ های پروژکتور قبل از اینکه با عملکرد مطلوب خود کار کنند به زمان نیاز دارند. تعمیرات پروزکتور را آغاز کنید.

گرم کردن پروژکتورها
گرم کردن پروژکتورها

چرا لامپ های پروژکتور برای “گرم شدن” زمان می برند

در گرم کردن پروژکتورها لامپ های پروژکتور برای تولید فوری نور طراحی نشده اند. برخلاف لامپ‌های استاندارد در لامپ‌ها که به محض روشن شدن یک ناحیه فوراً آن را روشن می‌کنند، لامپ‌های پروژکتور برای آماده شدن نیاز به زمان دارند. دوره گرم کردن به افزایش عمر لامپ کمک می کند زیرا برای دریافت فوری جرقه الکتریکی طراحی نشده است.

لامپ‌های پروژکتور ارزان‌تر زمانی که چند ثانیه برای آماده شدن ندارند، اتصال کوتاه می‌کنند. لامپ های پروژکتور با قیمت بالاتر ممکن است فوراً خاموش نشوند، اما نادیده گرفتن انتظار عمر آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. عملکرد گرم کردن پروژکتور شما هدف دیگری نیز دارد، از جمله برای رنگ ها.

چند ثانیه طول می کشد تا یک پروژکتور رنگ های دقیق را ایجاد کند. وقتی جزء فقط در دمای اتاق است، تصاویر دستگاه‌های متصل به آن روشن، واضح یا واضح نیستند. لامپ های پروژکتور نه تنها به مرحله آماده سازی نیاز دارند، بلکه باید خنک شوند، که در زیر بخش زیر بررسی خواهیم کرد.

این را ببینید  تعویض مادر برد پروژکتور DBPOWER RD-810

چرا لامپ های پروژکتور باید خنک شوند؟

اجازه دادن به پروژکتور شما برای خنک شدن باعث افزایش طول عمر لامپ می شود و سازندگان در طراحی قطعه به این فکر کرده اند. ویژگی کنترل تضمین می‌کند که یک لامپ پروژکتور هزاران ساعت نور ارائه می‌کند تا مصرف‌کنندگان برای چندین سال نگران تعویض آن نباشند.

نتیجه

در گرم کردن پروژکتورها. پروژکتورهای سینمای خانگی دارای لامپ هایی مشابه لامپ هایی هستند که در لامپ ها یافت می شوند. مانند لامپ ها، این لامپ ها می سوزند اما در مدت زمان قابل توجهی طولانی تر. لامپ های پروژکتور طوری طراحی شده اند که سال ها دوام بیاورند، حتی اگر روزانه ساعت ها از پروژکتور استفاده کنید. دلیل طول عمر لامپ گران بودن و تعویض آن دشوار است. این کاری نیست که اکثر دارندگان پروژکتور می توانند به تنهایی در خانه انجام دهند.

می توانید طول عمر لامپ پروژکتور خود را افزایش دهید و در هزینه های تعویض آن صرفه جویی کنید. ساده ترین و بهترین راه این است که به پروژکتور زمان بدهید تا بعد از اتمام کار گرم شود و دوباره خنک شود. فقط چند ثانیه طول می کشد و خوشحال خواهید شد که برای مدت زمان طولانی تری نیز تصاویر روشن و واضح روی صفحه نمایش داشته باشید.

بدانید: نکات مهم درباره طول عمر پروژکتور

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =