نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

طول عمر پروژکتور / همه پروژکتورها توسط یک لامپ یا لامپ تغذیه می شوند که مانند هر منبع نوری در نهایت فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند. بیشتر لامپ ها یا لامپ ها حدود 2000 ساعت دوام خواهند داشت، اگرچه می توان انتظار داشت که برخی از پروژکتورها به میزان قابل توجهی دوام بیشتری داشته باشند. همیشه می توانید با مراقبت از پروژکتور اداری خود با نگهداری منظم، طول عمر آن را افزایش دهید.

لامپ یا لامپ

تولید کنندگان مختلف پروژکتور از نام های مختلفی برای اجزای تولید کننده نور در پروژکتورهای خود استفاده می کنند. برخی از پروژکتورها از لامپ های مخصوص برای ایجاد نور استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از لامپ های LCD یا LED استفاده می کنند. هر نامی که باشد، اینها قطعاتی هستند که اغلب نیاز به تعویض روی پروژکتور دارند، زیرا با گذشت زمان فرسوده شده و از کار می‌افتند. سازندگان پیش بینی های خود را برای مدت زمان ماندگاری لامپ یا لامپ تغییر می دهند.

طول عمر پروژکتور

طول عمر متوسط

هر سازنده ادعا می کند که طول عمر متفاوتی برای لامپ یا لامپ پروژکتور خود دارد، اما تقریباً همه این اطلاعات را منتشر می کنند – چه روی جعبه پروژکتور، روی بسته بندی لامپ یا لامپ، یا در اسناد پشتیبانی در وب سایت خود. Projector Central، یک مجله تجارت آنلاین برای تجهیزات پروژکتور، نشان می دهد که اکثر لامپ های پروژکتور حدود 2000 ساعت عمر می کنند. اپسون ادعا می کند لامپ پروژکتور PowerLite آن 5000 ساعت دوام می آورد و دلتا یک پروژکتور مبتنی بر LED با طول عمر پیش بینی شده حدود 20000 ساعت می سازد.

این را ببینید  5 مشکل رایج در پروژکتور LCD

قبل از خرید

در نظر بگیرید که لامپ یا لامپ اغلب گران‌ترین بخش یک پروژکتور است، و اگر پروژکتوری با طول عمر بسیار طولانی (بیش از 20000 ساعت) نخرید، احتمالاً مجبور خواهید بود در مقطعی لامپ یا لامپ را تعویض کنید. قبل از خرید کمی تحقیق کنید تا ببینید کدام لامپ پروژکتور با بودجه شرکت شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر از پروژکتور برای دو جلسه دو ساعته در هفته استفاده می کنید، ممکن است تا 10 سال مجبور نباشید لامپ را تعویض کنید.

بهبود طول عمر پروژکتور

طبق گفته های Projector Central و BambooAV، یک شرکت راه حل های صوتی و تصویری، نحوه استفاده، ذخیره و حمل و نقل پروژکتور بر طول عمر آن تأثیر می گذارد. نگه داشتن پروژکتور در فضای نسبتاً عاری از گرد و غبار به دوام لامپ یا لامپ آن کمک می کند. ضربه زدن به پروژکتور در حین حمل و نقل می تواند به لامپ آسیب برساند و باعث سوختن سریعتر آن شود. تمیز کردن فیلتر پروژکتور هر سه یا چهار ماه یکبار باعث می شود پروژکتور در دمای مناسب کار کند.

فناوری پشت لامپ پروژکتور

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =