نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چند کاربرد یک پروژکتور . پروژکتورها از زمان اختراع خود کاربرد زیادی داشته اند. مردم هر روز به کارهای جدیدی برای انجام دادن پروژکتورها فکر می کنند. ایده های جدیدی مطرح می شود و اکثر مردم سعی می کنند بهترین استفاده را از دستگاه خود ببرند. اگر می خواهید کارهای مختلفی را که می توانید با پروژکتور خود انجام دهید، در جای مناسبی هستید. در این مقاله، ما چندین کار جالب برای انجام یک پروژکتور را به شما نشان خواهیم داد.

چند کاربرد یک پروژکتور و بازی کردن

در چند کاربرد یک پروژکتور انجام یک بازی روی پروژکتور در مقایسه با بازی در تلویزیون، احساسی کاملا متفاوت است. وقتی روی صفحه نمایش بزرگ بازی می کنید، یک نوع احساس واقعی به شما می دهد.

پروژکتور را می توان به چندین کنسول بازی مانند ایکس باکس، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 2 و بسیاری دیگر متصل کرد.

پروژکتور بازی شما باید یک پروژکتور با پرتاب کوتاه باشد. این یک تصویر بزرگ در فاصله کوتاه به شما می دهد. هنگام انجام بازی، می خواهید به صفحه نمایش نزدیک باشید، بنابراین پروژکتورهای پرتاب کوتاه بهتر هستند.

برخی از پروژکتورهای بازی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید عبارتند از: BenQ HT2050A، پروژکتور Optoma GT1080 کوتاه پرتاب، Epson EF-100 و Anker Nebula capsule II.

تماشای فیلم

در چند کاربرد یک پروژکتور تماشای فیلم یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از استرس، استراحت برای تعطیلات آخر هفته یا لذت بردن از زمان باکیفیت با دوستان و خانواده است.

یک پروژکتور تصاویر را بزرگتر می کند و تا حد زیادی تماشای فیلم را هیجان انگیزتر می کند. با یک پروژکتور خوب، صفحه نمایش پروژکتور و صدای خوب برای دنبال کردن، می توانید روز خود را به یاد ماندنی کنید.

این را ببینید  4 عامل متمایز کننده پروژکتورهای لامپ و بدون لامپ

یک شب سینمایی بدون پروژکتور چیست؟ از نسیم عصر هنگام تماشای فیلم ها و نمایش های مورد علاقه خود لذت ببرید. شما همچنین می توانید در حین پیک نیک فیلم تماشا کنید، یک پروژکتور قابل حمل و روشن به این امر کمک می کند.

پروژکتور خود را به لپ تاپ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود وصل کنید یا با استفاده از Chromecast صفحه نمایش آنها را روی صفحه پروژکتور منعکس کنید. همچنین می‌توانید فیلم‌ها را در نتفلیکس تماشا کنید یا با استفاده از Roku یا Fire Stick از سایر منابع آنلاین پخش کنید. اگر پروژکتور شما یک پروژکتور هوشمند باشد، این کار بسیار آسان تر خواهد بود.

فیلم های سه بعدی از قلم نیفتاده اند. اگرچه اکثر پروژکتورها می توانند فیلم را پخش کنند، فقط تعداد کمی می توانند فیلم ها را در قالب سه بعدی پخش کنند. برخی از آنها عبارتند از: Epson Home Cinema 5050UB، Optoma UHZ65LV و BenQ HT3550.

با تماشای فیلم های خود در پروژکتور، سینما را به خانه خود بیاورید. فقط پاپ کورن خود را بردارید و برای یک لحظه شگفت انگیز آماده هستید.

ارائه کسب و کار

در چند کاربرد یک پروژکتور ارائه های خود را با استفاده از پروژکتورها به سطح بالاتری ببرید. ارائه های تجاری زمانی که ارائه می شوند آسان تر و حرفه ای تر هستند.

شما می توانید اسلایدها را روی یک صفحه نمایش بزرگ نشان دهید و همه افراد حاضر دید واضحی از آنچه در حال پخش است داشته باشند. هیچ کس نباید کنار گذاشته شود با صدای خوب و تصویری واضح، مطمئناً ارائه کسب و کار بعدی خود را به بهترین نحو انجام خواهید داد.

این را ببینید  دلایل زرد شدن صفحه نمایش پروژکتور

برخی از پروژکتورهایی که برای ارائه های تجاری مناسب هستند عبارتند از: پروژکتور BenQ TK850، Optoma ML750e، Asus ZenBeam E1 و چندین پروژکتور دیگر.

چند کاربرد یک پروژکتور و ارائه کلاس درس

زمانی بهتر یاد می گیرید که بتوانید آنچه را که به شما آموزش داده می شود تجسم کنید. پروژکتور یک ابزار عالی برای معلمان در محیط آموزشی است. معلم می تواند درس های کلاس را در اسلایدها قرار دهد و آنها را روی تخته سیاه نمایش دهد تا دانش آموزان ببینند.

یک معلم می تواند با استفاده از پروژکتور تصاویر را پخش کند، فیلم پخش کند و آمار را نشان دهد. این کار معلم را آسان تر می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا بهتر یاد بگیرند.

مطالعه گروهی

دوستان شما نمی توانند برای مطالعه گروهی بیایند؟ مشکلی نیست. ملاقات از طریق صفحه چگونه است؟ فرض کنید یک روز بارانی است یا ترافیک آنقدر زیاد است که دوستان شما نمی توانند برای مطالعه گروهی شرکت کنند، می توانید از طریق اسکایپ با آنها ارتباط برقرار کنید و یک مطالعه گروهی آنلاین داشته باشید.

صفحه نمایش لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود را با استفاده از Chromecast به صفحه پروژکتور منعکس کنید. به این ترتیب، شما احساس می کنید دوستانتان در کنار شما هستند.

بدانید: دلایل خرابی لامپ پروژکتور

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =